סייג לחכמה • בחירות 2015: הנבואות של העיתונאים החרדיים – פרוייקט

שמואל וייס 2 Comment on סייג לחכמה • בחירות 2015: הנבואות של העיתונאים החרדיים – פרוייקט
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למי מאיתנו הרגילים לגבש את תפיסת עולמם באמצעות כלי התקשורת, הגיעו הבחירות האחרונות, עם הכישלון הקולוסאלי של העיתונאים והסוקרים בכל התחזיות, והוכיחו שוב כי מדובר רק בבני אדם, שעשויים לשגות, ולפעמים גם באופן כואב.

ליקטנו כאן עבורכם מקבץ קצר (ולא מייצג) של כמה הערכות ותחזיות של עיתונאים מלפני הבחירות, שהפכו לאחריהן ללא רלוונטיות במקרה הטוב, ולשגויות באופן חריף במקרה הרע.

כך למשל אנו רואים את אריה ארליך מעיתון משפחה, המצייץ לפני ימים ספורים בטוויטר את הטקסט הבא. "הערה לסוקרים: צריך לשים לב לתרחיש שבו אלי ישי מממש את איומו וגורם לש"ס לא לעבור את אחוז החסימה".

מי שבסופו של דבר לא עברה את אחוז החסימה, כידוע כעת היטב לעמיתנו ארליך, היא דווקא יחד של אלי ישי, בעוד ש"ס נטועה היטב מעל החסימה עם 7 מנדטים.

או לדוגמה ישי כהן מכיכר השבת המצטט סקר של "אחת המפלגות הגדולות", וחוזה כי הפער בין ש"ס ליחד יעמוד על מנדט אחד בלבד – תחזית נוספת שהתבדתה בימים האחרונים.

יוסי אליטוב, גם הוא ממשפחה, מדווח על טלטלה פנים-חרדית, עם גיבושו בתוך של שעות של מסמך שיוביל את תומכי הרב אויערבך להצביע ש"ס, ובציוץ נוסף טוען כי נתניהו עלול בהחלט לרדת אל מתחת קו 20 המנדטים.

קחו הצצה:
אליט

ררר

ברייט

אליטובב

אא

עעע

ארליך

אליטוב

גגג



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    דבר אחד נכון, אצל שמעון ברייטקופף צדק היסטורי נעשה גם חוטובלי וגם דיכטר…. אבל בפנים.

  2. 1

    אויש. ארליך כתב בציניות על רקע האיום המגוחך של ישי באותו ערב שאם הוא יחשוף את הקופסה ש״ס לא תעבור את אחוז החסימה. גם הומור אתם לא מבינים?